CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

jueves, 18 de febrero de 2010

Twilight game

Ahhhhhhhhh, les muestro lo que me regalo mi marido hoy. Realmente me sorprendió, porque siempre me esta molestando con lo mucho que me gusta Twilight. Bueno es un juego de preguntas, yo pense que no iba a tener con quien jugar, pero para mayor sorpresa mía, él conoce todas las respuestas, jejejeje. Ademas le sirve para practicar e ir aprendiendo inglés.

Asi que este post es para agradecerle el regalo y compratirlo con ustedes.
Ahhhhhhhhh, I show you the present my husband gave me today. I was really suprised because he´s always bothering me about how much I like Twilight. It´s a game of questions, I thought I wouldn't have someone to play with, but for my big surprise, he knows all the answers, lol. Besides it helps him to practice and learn English.
So this post is to thank him for the present and to share it with you.




0 comentarios: